Lige knap 650.000 par briller blev der sidste år udleveret fra Louis Nielsens 78 butikker i Danmark, hvilket svarer til en vækst på 32 pct. sammenlignet med det foregående år.
- Vores generelle succes og vækst over de seneste mange år skyldes uden tvivl, at vi leverer en god service og et godt produkt til væsentligt lavere priser end stort set all...
Reklamekampagne virkede - flere er gået til Louis Nielsen
Danmarks største optikerkæde, Louis Nielsen, har netop offentliggjort sit seneste regnskab, som viser flot vækst i både top, bund og antal arbejdspladser
Løbende investeringer i ny teknologi og et unikt øjenlægenetværk sætter øjensundhed i højsædet i Louis Nielsens butikker, og det er een af årsagerne til den store succes, forklarer adm. direktør Mads Nygaard. PR-foto: Louis Nielsen/Morten Degn
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement